Venus2022 benm ilk kızımdan kalanlar vardı ama 3tane alt üst takım 1ve 2no bebek bezi aldım koydum biberon emzik biberon fıcası biberon temizleme suyu vs bunları hep aldım koydum ilerde daha da pahalanacak alıp koymak gerek sonra gögüs pedi depend külot sabun tozu bunları hep aldım ıkı koli de ıslak mendilimiz uc paket bepandhol üç paket burun damlası 5kutu kulak çöpü 😆4kutu şampuan ve bebek yağı burun aspiratörü de aldım yani aldım koydum cok artıyor fiyatlar aldıgım fiyatla şuana bakıyorm çok uçmuş ben bezi bir al ıkıncı bir tl den 150ye aldım şu an ıkı paketi500tl