Ben her şeyi tamamladım. Dolap hariç. Seçemiyorum karar veremiyorum. Kıyafette az aldım ama şansıma ablam yeğenimin güzel ve temiz kıyafetlerini sakladığı için, pek gerek kalmadı almaya. Tüm hazırlıklar bitince boşluğa düştüm. Bu ay sonu yavaş yavaş hastane çantamı da hazırlayacağım. Ee hamilelik güzel bebek içeride kalsın da istiyorum. Arada sıkılıyorum artık doğsun istiyorum. Böyle dertlerim var 🥲😅