Raem 33+1 haftada gittiğimde bebeğimin biri 2100 gramdı biri 1846 gramdı bu hafta 34+1 de 2146 olmuş biri sadece 40 gram almış sizce normal mi doktorum haftasına göre zayıf bebekler dedi .
turefb Raem benim bebeğim 34+0 da 2115 gramdı, ufak tefek ama sağlıklı, 36+3 olduk, dün doktor kontrolünde 2500 kilo olmuş. Yani bi sıkıntı görmedi doktorum, sizinki bi de ikiz yani bence iyi kiloları🥰
Hellili Raem ne bekliyor acaba beşer kilo olmalarını falan mı ben 36 haftalık doğum yaptım bebeklerim 1800 ile 2200 doğdular doktorumuz gayet iyi kiloları dedi
Eminekzr Raem gayet iyi bence ne bekleniyor ki 😛 benim 29 haftama girdim 3 gün önce kontrole gittim biri 1300 biri 830 şu doktorum normal dedi
Ogretmen_1 Ben 33+4 te gittiğimde 2100 gramdı ve tekil gebelik.doktorum kilosunun olması gerektipi gibi olduğunu söylemişti . bence ikiz olmalarına sizin bebeklerin kilosu bana iyi geldi.
star3star Raem iki tane can taşıyoruz canım bakma sen doktora maşallahları var 2 kiloyu geçmşler doğuma kadar dahada alırlar Allahın izniyle🤲🏻
star3star Raem benimde ikiz ama ben daha 17.haftamdayım🥰15. haftamda gittiğimde biri 108 biri 111 grdı🤲🏻🧿
Raem Hellili daha öncede karın çevresi dar demişti bebeğimin birine sağlıklı olsunlar da maşAllah rabbim sağlıklı sıhhatli büyümelerini nasip etsin İnşAllah ☺️
Nese86 Raem İkiz bebekler zaten en fazla 2400 2500 doğar ben hiç kilolu doğan ikiz bebek görmedim,duymadim.Bence iyi