kahvesever__ benim bi kuzenimin de tek böbreği hiç gelişmemişti, teyzem çok üzüldü ağladı gebeliği boyunca ama çok şükür kuzenim çok sağlıklı doğdu ve şu an 12 yaşında 🧿 bir böbreği sağlıklıysa o normal bi yaşam sürmesi için yeterli oluyor ☺️ Kuzenim tamamen normal bi çocukluk geçirdi, sadece yıllık kontrollerine gidiyor şu an, herhangi bir böbrek yetmezliği de yok..Şimdi teknoloji geliştiği için önceden biliyoruz tek böbreği olduğunu ama 40-50 yaşına sorunsuz gelmiş ve bambaşka bi nedenle ultrason yapılırken tesadüfen tek böbreği olduğu öğrenen çok insan var..bunu çok kafaya takmayın o yüzden, inşallah sağlıkla da kucağınıza alırsınız bebeğinizi 🙏