ozgetoozge Ayseakbulut ben folikasitle beraber demir ilacı kullaniyorum suan bende 13. Haftadaym acaba beraber icince bi zarari var diye mi biraktirdi. Ben suan folik asit, demir hapı ve Progestan kullaniyorum. Folik asit bitince de vitamin baslicam
Ayseakbulut ozgetoozge Direk bırakmamı söyledi doktorum zaten folik asit belli bir aydan sonra bırakılıyor . Demir ilacına başlattı
Zeynepppdyg Bet7408 demir ilacı,multivitamin,d vit,omega 3 alıyorum valla kimse ilaç içmeyi sevmiyor ama bebeğimiz için gerekli 😅
Pinarrrakyol Ekilemradahuc günde bir tane sabahları aç karnına eğer mide bulantısı yapar diye düşünüyorsan sabah kahvaltısından 2 saat sonra alınması gerekiyormuş sabah saatlerinde kullanmak daha sağlıklıymış kapsülü içemiyorsan kaşığa koy hemen bol bol su içmelisin.
Ekilemradahuc Pinarrrakyol tamam teşekkür ederim bide sizin kullandığınız ilacın mg kaç doktor yanlış hatırlamıyosam banangğnde 2 tane iç demişti
Pinarrrakyol Ekilemradahuc günde bir tane içiyorum kullanım talimatina bak istersen eczacıda bitane demişti 100 mg benim ki