Bet7408 Kızlar sadece Demir ilacı kullanan var mı yoksa diğer vitaminleride alıyor musunuz ilaç içmeyi hiç sevmiyorum Demir ilacı zorunlu diye içiyorum
Ruveyda_baskapan Bet7408 Demir ilacı kullanıyorum, multivitamin de kullanıyorum hatta içeriğinde Demir var ama doktor ayrıca yine Demir’i verdi
minnnie Bet7408 Bir de d vitamini alsanız iyi olur, ama zor değil d vitaminini içmek. Sprey veya damla oluyor zaten.
Nurciv Bet7408 her acidan cok faydali Demir ilaci Bende kullaniyorum faydasini cok gördüm. Asiri uyku problemim vardi onu kesti Deli gibi saclarim dökülüyodu bir tel dökülmez oldu. Ve doktor ayda bir kontrol ediyor degerlerimi yükselmismi diye. Cok fazla ilac kullaniyoruz Ama faydasida var devam edin Sizde muhakkak
Deletedmom727271 demir ilacı da alıyorum vitaminlerimi de alıyorum. normalde bende ilaç içmeyi sevmem ama günde o kadar çok ilaç alıyorum ki hatta herşey bebek iyi olsun diye 😊😊
Hsdhekkxns Bende içiyorum canım hatta D vitamini, omega 3, demir ayrı olarak bide antibiyotik kullabıyorum
Cakiltasi2604 Hayatimda icmedigim ilaci hamilelikte ictim valla. Evet gece yatarken demir feramat ictim Gun icindede vitaminimi
Ayseakbulut Şuan 13 haftalık hamileyim doktor folik asiti bıraktırıp Demir ilacına başlattı yemeklerden yarım saat önce sabah akşam 1 adet kullanıyorum .
ozgetoozge Ayseakbulut ben folikasitle beraber demir ilacı kullaniyorum suan bende 13. Haftadaym acaba beraber icince bi zarari var diye mi biraktirdi. Ben suan folik asit, demir hapı ve Progestan kullaniyorum. Folik asit bitince de vitamin baslicam
Pinarrrakyol Ben ferro sonal diye bir ilaç kullanıyorum içinde bütün vitaminler var yeni başladım eğer değerleriniz normal seviyeydeyse o kadar ilaca gerek yok bence besinlerden almaya çalışırsanız daha iyi olucaktır en azından katkısız dengeli ve düzenli yemek yerseniz herşey yolunda gider
Ekilemradahuc Pinarrrakyol banada doktorum bu ilacı verdi buna başlayacağım ama nasıl kullanmam gerektiğini söylemedi siz nasıl kullanıyosunuz
Pinarrrakyol Ekilemradahuc günde bir tane sabahları aç karnına eğer mide bulantısı yapar diye düşünüyorsan sabah kahvaltısından 2 saat sonra alınması gerekiyormuş sabah saatlerinde kullanmak daha sağlıklıymış kapsülü içemiyorsan kaşığa koy hemen bol bol su içmelisin.
Berfin-bektass Bet7408 Bende hiç sevmiyorum içemiyorum çoğu zaman ama doktorumun bana verdiği Demir ilacının tadı şeker gibi hemen gidiveriyor 😅 D vitamini bir de magnezyum kullanıyorum ben kasılmalarım olduğu için