acemianneee_31 Kızlar 24 olucaz bizde üç güne net hareket hissetmiyorum normal mi bide sürekli hissedemiyorum
Yaseminirmak acemianneee_31 çok normal ben bu gün hiç hissetmedim mesela bazen biraz hissediyorum ama oda çok net olmuyor
birmelekannesi0 Yaseminirmak bende yaptırma taraftarı değilim aslında ama ailemde şeker hastalığı olduğu için yaptırmak zorunda gibi hissediyorum çocuğuma birşey olmasın diye doktorumda yap dedi bakalım
Dln0692 Yaseminirmak bizde 24 haftalığız evde yatarak geçiriyoruz şükür bebegim sağlıklı plesenta prevya olarak tamamlayacağız 🦋🧿🐣