HilalKavak 👍🏻👍🏻👍🏻 Bravo katılıyorum her kelimenize. eskiler yani kayınvalideler, anneler basta olmak üzere; sezeryan doğum yapan kadını yarım anne, eksik kadın gıbı goruyor. Masallah! hepsi oturdukları yerden tıp doktorlarından daha bılgılı ahkam kesiyorlar. Muhım olan anne ve bebegin saglıgı. Doğum şeklini de sdc anne ve dr. Belirler. Eş bile sdc öneride bulunabılır baska da kımseckarısamaz kim nasıl istiyorsa oyle doğursun ☺