Benim dusuncem soyle:yani anne oluyorsun 9 ay karninda tasiyorsun peki 1 gunluk acini neden cekmiyorsun?benim elimde olan bisey deyil yani yoksa ben normal dogus isdiyorum,sezeryan oluyorsun ve bi kac yil gozluyorsun ve ya kendine dikkat etmen gerekiyor tek oluyorsun yapamiyorsun normal dogus ise 1 haftaya kalmaz agrin gecer ayni eskisi gibi olursun.(kizlar bilmem anlata bildimi biraz turkce iyi yaza bilmem)yenede her insan farkli dusunuyor😊