AybikeK Bizim de 39 hafta nst de sancım var ben de regli sancısı gibi hissediyorum ve aşırı zorluyor arada ama çatı muayenesinde hiç açıklık yok :( gelesi var ama gelemiyor çocuğum cumartesi tekrar gidicem kızlar hayırlısı inşallah hepimiz için 🙏🏼
Gny18 N_75 hadi selametle gelsin insallah bende 38+1 de 1 santim aciklik olmustu 38+4 de normal dogum yaptim. Saglikla al kucagina bir avazda gelsin 🤲🏻 Agrın artarsa suyun nişanin gelirse hemen doktora git ihmal etme.
Mltmsncn N_75 benim 38.haftamda 3 cmdi açılmam. 39+6 da sancılandım ve dogum yaptım. Hastaneye gittiğimde 6-7 cmle gittim. 3 cm olana kadar hurma ve kekik çayı tüketiyordum. 3 cm acıklığı görünce doktor daha tüketme dedi.
seon90 Mltmsncn yaaa benmde öyle kuzum 38 haftalığım doktorum bugün 2-3 cm açılman var dedi istersen şimdi suniyle doğum yapabilirsin dedi.ben bekleyelim dedm.o zaman pazar görüşelim dedi.inşallah biraz daha bekler ya hiç hazır değilim doğuma.ikinci doğumum olcak ama çpk korkuyorum
Zeynepmum kuzeymomsss herhangi bi şikayetiniz olmadigi ve riskli gebeliğin yoksa normalde bakilmiyor çünkü
kuzeymomsss Zeynepmum yani bende sizin gibi düşünüyorum aslında. Nstde sancım çıktı diye hemen alttan baktı ebe ve özele gidiyorum 3 gün sonra tekrar gideceğim. Yine çıkarsa baktırmayı düşünmüyorum, çünkü inanılmaz kastım kendimi ve bütün gün boyunca bebeğimde kasılır
Gny18 N_75 amin canim cumlemizin insallah dogumda hatirlarsan bizlere de dua et ikizlerim sag salim dogsunlar 🤗😘
OzlmMmmm Ben de 38. Haftamdayım ama açılmam olup olmadığını bilmiyorum. Buna bakılması mı gerekiyordu?
Nuraykk OzlmMmmm bu haftalar da bakılıyor canım. Doktor bu alttan muayne edelim diyor ve bakıyor elle muayne ediyor . Bu haftalar sık sık gitmek gerekir kontrole
Mltmsncn seon90 2.dogumlar cok daha kolay oluyo diyolar. Ben dogumdayken yanıma bi kadın geldi kolayca dogurdu cıktı valla. O geldiğinde 8 cm di ben 10 cme ulaşmıştım. Benden önce dogurdu gitti 🥰 sizinkide öyle olur inşallah 🙏