Eslem_1 Ozgennnnnn bir de yemeğe başlanılan andan itibaren mi 1 saat bekliyoruz yoksa yemeği kestikten sonra mı 1 saat bekliyoruz ? Ben yemeği bitirip 2 saat beklemiştim ama bazıları da yemek yenilen anı da süreye katmak gerektiğini söyledi 🌸
aslhankrhan94 Ozgennnnnn Şekeriniz hep düşük çıkıyosa dikkat de ediyosanuz gebekik şekeriniz çıkmaz Allahın izniyle 🤲