Canım hiiç üzülme bende 8 günlük taze prematüre annesiyim 28+3te suyum geldi sezaryen oldum bebeğim şuan küvözde ve sık sık süt göndermeye çalışıyorum. Hiç stres yapma sütü arttır yeter. Tosun gibi çıkıyorlarmış herkesten böyle duydum😄 sabır ve dua gerek sadece bu süreçte. Allah bebeklerimize tez zamanda kavuştursun inşallah😊