Selinismet Kan sulandırıcı iğne kullanırken aspirin kullanıyor musunuz acaba ? Bunları kullanırken progestan da kullananınız var mı acaba ?
semazkcblc Selinismet bende coraspin ve progestan kullanıyorum. Coraspini öncekini düşük yaptğım için verdi progestanı da 4 haftalıkken lekelenmem oldu diye kullanıyorum. Seninde mi böyle bi durumun oldu?
Usakli64 Işte o benim 😄 Allah ne verdiyse kullaniyorum ayrica östrojen takviyesi bile aliyorum. Tup bebek oldugu icin standart bu sekilde.
Drsnbyfatma Sadece progestan ve coraspin kullanıyorum canım önlem amaçlı verdi onu da doktor verdiyse vardır bir bildiği kullanmaya devam et💗
Selinismet semazkcblc aynen bugün sabaha karşı lekelenmem oldu onun için verdi ama kan sulandırıcı kullandığın için normal dedi ama yine de tedbir alalım dedi 🤷♀️
Mervii Günlük 4 tane progestan vajinadan, günlük progestan iğne,günlük kan sulandırıcı,günlük aspirin,günlük hormon hapı ve haftada bir proluton iğne(düşük önleyici) var mı arttıran 😂 bu arada tüp bebeğiz ve üç düşüğüm var
Selinismet Mervii oooo Allah yardımcın olsun canım benimde bir kalp durmayla bebek kaybedişim var bende 3ünü kullanıyorum Rabbim bebeklerimizi bize bağışlasın inşallah 🙏🏻
Filiz0310 Tüp bebeğiz. Hibor 3500, coraspin, progestan kullanıyorm. 9. Haftamdayım. Bakalım ne zaman son bulacak😀
semazkcblc Selinismet tabi tedbirli olmakta fayda var hiç canını sıkma içini ferah tut yerleşmeden dolayı da olabiliyormuş böyle şeyler. Benimde bi kere olmuştu çok şükür bi daha olmadı sen yinede kendini yormamaya çalış olabildiğince yat,dinlen😊
Mrvik Bennn🤦🏽♀️ 25 mg eutrox, coledan, clexane 4000 iğne, coraspin 100, progestan 200, gynoferon şimdilik bukadar 😂
EsraTmr Selinismet Levotıron decavıt clexane ferrum fort corasprın ve crınone JEL kullanıyorum daha da artırılabilir mı bilmiyorum 😂