Öncelikle ikili, üçlü test yaptırmana gerek kalmıyor. Bu testler risk aralığı verirken fetal DNA hastalık var yok diyor. Senden bir tül kan alınıyor ve bebeğin dna sonu senin kanından ayrıştırarak bakıyorlar. Kesin cinsiyet bilgisi de veriyorlar. 10-11. haftadan itibaren yaptırılabiliyor. Yapan birkaç firma var. Fiyatlar haliyle firmadan firmaya değişiyor. Ben serenity isimli, tahlillerin yurtdışında bir laboratuvara gönderildiği bir firmada yaptırmıştım, İstanbul şubesi de var bu firmanın, aralığın son haftası, tam hatırlamamakta beraber 3500 civarı bir ücretti ve sonuç 14 günde geldi. Yalnız fakülte hastanelerinin genetik bölümünde daha uygun bir ücrete yapıldığını da sonradan duydum, araştırılmalı. Sağlıkla kucaklayın, sevgiler🤍