Kubrailkan https://imgyukle.com/i/RQ0Ufq Biz bugün bunları aldık 🥰 kitaplar çok güzel ben çok sevdim. 2 tanesi renksiz küçük bebeklerin görebilecegi şekilde. Diğer 2 tanesinin içinde de sorular var örneğin civcivi gösterir misin ,sarı cicek nerede gibi 🥰🐣 hepsini alasim geldi 😅🙊 nohut battaniye de güzel 💕 patikler de çok sevimli geldi olan renklerini aldık 🥰 siz neler aldınız 🥰💕
Busra156 Kubrailkan battaniye çok kullanışlı iki tane aldım iki renk güle güle kullansn prenses inşallah
Bayancorek Kubrailkan 5 li hastane çıkışı Müslin omuz örtüsü Müslin örtü battaniye Gri kapitone yelek Bebek banyo havlusu Banyo eldiveni 5 li ağız mendili aldım. 🌸🤗
Mrv135 Kubrailkan Ben de iki tane A101′ e baktım bunları buldum. Küvet seti, kapitone yelek, nohut battaniye ve kitaplar için gitmiştim battaniye ve kitapları bulamadım diğerlerini aldım.
Sbm050421 Kubrailkan gri ve krem patik , hava nemlendirici , nevresim ve pike takımı ,bebeğimin ilk kitapları (4ünü de aldım) ,bebek havlusu 🥰
DeneyimliAnne Valla ben kendime hamile tayt aldim sadece 😁 cinsiyet öğrenemedik halen🤷♀️ hep pembeli mavili hastane çıkışları battaniyeler vardı sarılı yeşilli bi şeyler olsaydı alacaktım 🙈
[silindi] Bayancorek 5 li hastane çıkışıni ben bimden 15 liraya aldım a101 de 60 liraydi pahalı geldi bana almadim
Ormanmeyveli Poyfudukk plastik askı elbise dolabinda kanserojen madde üretiyor kullanmayin ahşap ya da bez kullanin.
TURNAA Kubrailkan https://imgyukle.com/i/RrEPcb Bende bunlardan aldım Allah bebeğimize giydirmeyi de nasip eder inşallah 😊
sunset_momy TURNAA 5li o hastane çıkışını bende aldım cinsiyetimiz erkek 🤷🏻♀️😄 sizde almışsınız cinsiyetiniz kız belli :) çok fark etmez demi ya ikisine de gider kahve beyaz sonuçta
neval270071 Ormanmeyveli herkes alamıyor biraz ince düşünün eskiden naylon kansorejeni mi vardı onlarla büyüdük hiç de hastalanmadık çok şükür
Annesininportakali53 Kubrailkan ay çok güzeller daha yeni hamileyim bende bir sürü şey vardı çok güzel ama 6+3 um ve biraz riskli inşallah sizin olduğunuz zamanları görmek yaşamak sağlıkla kucağıma almak banada nasip olur o yüzden son aylarda almayı düşünüyordum fakat bunu görünce bayıldım diğer renkleri çok hoşuma gitti inşallah bunu giydirmek nasip olur 🤲🧡 https://resimyukle.io/r/8j29F0h2MP
Merve_0109 Kubrailkan heç birşey düşmedi zaten kızım 4.5 aylık bir dünya kıyafeti var ben mama önlüğü ve mama sandalyesi için gittim tabiki kalırmı kalmaz 🙄
Muya Merve_0109 Ben de mama sandalyesini aldım fisher’ın ama sorunlu çıktı internet sitesinden a101in sipariş verdim umarım gelir ☺️☺️☺️
Sule_55 ElKal taytta kararsız kalmıştım normalde hep m beden giyorum ama kaç alsam die karar siz kaldım kendi bedeninizi mi aldınız nasıl oldu
-Rapunzel- Sule_55 ben normalde tayt kullanmıyorum ama hamilelikte görünce almak istedim. 55 kiloyum bacaklarım kalın değil 1.60 boyum m beden aldım . Eve geldim denedim çok rahat ve beden konusunda da sıkıntı olmadı.
Ayse_88 Sule_55 L beden aldım olmadı 62 kilo 26 haftalığım değiştim xL aldım çok güzel rahat bence almalısınız🥰
Funday35 Kubrailkan İyi günlerde kullanın inşallah 🥰 Bizim eksiğimiz nohut battaniyedi bir kaç şey daha almış annem ona aldırdım ☺️ url=https://www.hizliresim.com/kt0mtpt][/url]
Eda4119 Kubrailkan kaynanama söyledim ben gitmedim askı ve kilotlu çorap bebek yorganı almıs sadece içlernde