Annesininportakali53 keseyi ve bebişi görebilirsin canım. Ben 5+5′te ilk kontrolüme gittiğimde kese ve nokta şeklinde bebiş görünmüştü ama doktor kese ölçümü falan yapmamıştı. Sonra başka bi doktora 7+5′te gittim kalp atışını duymuştuk, 10 gün sonra kalp atışı daha da güçlenmiş ortalama 160 üstüne çıkmıştı 🥰 darısı başına, heyecanlı bekleyişle3 bunlar 👼🧿