Annesininportakali53 lütfen korkma canım, alttan bakmak bebeğe zarar vermez, riski olda doktorlar bakmaz zaten, benim arkadaşımın da düşüğü vardı ona rağmen doktoru nerdeyse 20 haftaya kadar hep alttan baktı daha iyi görebilmek için, daha net görüyorlar ve eğer sorun varsa daha erken müdahale edebiliyorlar