deletedmom6295 ay ben herügn 1 tane muz yiyordum gece yatmadan önce sütle . Son 1 haftadır bırakmıstım ondanmı düzene. Girdi son 1 hafatsır hiç yüksek cıkmadı cünkü şekerim . Şuan muza şok oldum pirinç patates yemiyorum makarna arada yiiyorum makarna yükseltmiyor ama ölçümümü düzenli yapıyorum dediğim gibi sadece kahvaltım yüksek cıkıyor oda daimi değil 2 gündür taylı çikolata vs bir parça bile yemedim karatlıyım zaten Allahın izniyle az kaldı dualarınızda bizi unutmayın olurmu 🙏 birde son olarak açlık sekeri sadece sabahmı ölçülür misal gece 12 de açlık sayılırmı