deletedmom6295 merhaba bende 25 . Haftamda şeker yüklemesi yaptırdım 75 gr açlığım 69 . Yüklemeden sonra 1. Saat 168 2. Saat 196 cıkmıstı doktorum 2. Saatini yüksek oldugunu söyleyip sadece yediklerine dikkat et demişti diyetistyene yönlendirmedi doktoruma güvendiğim için aslında birşey demedim dikkat et desiği için tatşı yemedim ama hergün çikolata yedim neredeyse bilinçsizlikle . 2 hafta sonraki kontolüme giderken kahvaltı sonrası tokluk ölçtürdüm 158 cıkınca sok olmustum doktoruma söyledim diyetistyene yönlendirdi gittiğim diyetisyen tam bir rezalet ilgisiz edndokrine gidemedim açıkcası ben baslarda seker işini ciddiye çok alamadım 😌 nedne bilmiyorum halbıki cok pimrpiikli. bir insanım bu konuda sanırım doktorumun rahat tavrı beni gevşetmişti. Diyetistyen diyet listesi verdi ben 2 hafta kadar dikkat ettim arada kaçamaklarla kahvaltı toklugumu 130lara düşürdüm gerçi hergün aynı cıkmıyor malesef ben telaş yapıp öpçüm aleti aleti aldım açılıgım 70 i 80 i hiç geçmedi bugüne kadar tokluğunda ise sadece kahvaltı arda yüksek cıktı diğer öğünler normal . Zaten arada yükselmesi normalmi onuda bilmiyorum . Geçen misal 1 gün önce kahvaltı toklugum 168 iken diğer gün 117 çıkıyor . Stresde sanırım etkiliyor suan 35 haftalıgım beneğimin kilosu 3 hafta kadar önde aslında basınsan beri 1 2 hafta önde gittiği oluyordu ama bu ara baya artıs oldu .ve benim doktorum hala rahat açlık şekerim yüksek olmadıgı müddetçe birşey olmaz en fazla bebek iri doğar diyor bende endokrine gidip gerekirse insilün kullanmalkmıyım diye telaşlanıyorum . Gerek doğum yaklaştıgı içinmi bilmiyorum 10 haftadır tam anlamıyla dikkat etmediğim için suan çok pişmanım ve çok korkuyorum bebeğim sağlıklk doğacakmı diye üstelik son zamanda şekerden allah korusun ölen bebkelrr okudum moralim sıfor cidden artık cok az kaldı sizce endokrine gitmelemiyim ay doktorumu bile değişmeyi düşünüyorum fazlamı rahat çözemedim ben cidden biraz uzun oldu kusura bakmayın ama sanırım aramızda diyabet ile ilgile en tecrübeli sizsiniz yazmak istedim 🙏🙏🙏🙏