minisinannesi07 Eteby benimde önce az yükseldi sağlıksız dendi sonra birden dört beş kat çıktı filan. Bende o zaman sordum acaba ikiz filan mı diye Prof. Dr’du bakan ve hcg değeri çoğul yada tek gebelikte bir kıstas değildi demişti. Sanırım bi bağlantı yok yani hcg ile çoğul olması arasında
3babymom Yükselmesi sağlıklı gebelik olduğu anlamina gelir benim de baya yükselmişti hatta ikiz olabilir dendi ama tek bebek benim değerler ilkin 6400 du birkaç gün sonra 15 bin oldu beta nin ikizle alakalı olmadigini bizzat kendimde öğrendim
Muya Kuskoysunlaryoluna cnm bnmde öyle doktor 850 ve üstü çıkarsa sıkıntı yok demişti 1500 fln çıkmıştı hatta başka doktora gittim sonucumu alıp orda ikiz dedi ultrason görüntüsü bile verdi ama kalp atışına gidince öğrendim tek gebelik ☺️ ben internetten doktora gidene kdr bisuruuu şeyle kafamı karıştırdim yüksek değerle ilgili sen yapma yani artıyorsa sağlıklı kabul ediliyor 🙏☺️
Kuskoysunlaryoluna Muya evet canım ben de hemen araştırma yapıp ikiz gebelikten korktum. Ama burda yazılanlardan sonra rahatladım. Çok teşekkürler 🌸🙏🏻
Kuskoysunlaryoluna Mylifebebis tanık olduğunuz bi durum var mı benzeri acaba, bazıları da normal dedi
Mylifebebis Kuskoysunlaryoluna tanık olduğum bir durum yok sadece okuduğum takip ettiğim doktorlardan bildiklerim
3bebeli1kedili Kuskoysunlaryoluna adetim 3 gün geçmişti 780 çıkmıştı iki gün sonra 1524 civarında iki kat olmuştu. Şuan üçüz gebeliğim var 🤗 beta değeri sadece gebeliğin sağlıklı olup olmadığını kontrol etmek için var dedi doktorumuz tek çift belli olmaz artış varsa sağlıklı. Hatta benim ilk gittiğim zaman kese gözükmediği için tekrar beta değerime bakmıştı. Allah’a şükür şimdi 7+6 bebişlerimiz var 😍🤰🏻
Kuskoysunlaryoluna 3bebeli1kedili hayırlı olsun sağlıkla gelsinler inşallah 🌸 ben değerimin yüksek olmasını değil de artış hızının bu kadar yüksek olmasını tam anlayamadım aslında o yüzden sormuştum. Çünkü 2 değil 4 kat arttı iki günde sadece. Bugün tekrar baktıracağım hayırlısı inşallah Teşekkürler 🌸
3bebeli1kedili Kuskoysunlaryoluna inşallah rabbim hayırlı haberler almanızı nasip etsin rabbim sağlıkla sıhhatle kucağımıza almayı nasip etsin şu mübarek günlerde 😇 ❤️ Sağlıklı bebişlerimiz olsun gerisi boş inşallah çoğul gebeliktir 😍😍
Kuskoysunlaryoluna 3bebeli1kedili bugün tekrar baktırdım 1675 ten 3936 ya yükselmiş. Hayırlısıyla yolunda gidiyor inşallah. Amin rabbim hepimizin kucağına sağlıkla versin inşallah, çok teşekkürler 🌸🙏🏻
Kuskoysunlaryoluna 3bebeli1kedili çok teşekkür ederim ama keseyi göremedik henüz. Onu bekliyoruz inşallah 🌸🙏🏻
3bebeli1kedili Kuskoysunlaryoluna biz de 5.hafta falandı gördüğümüzde 6. Haftada kalp atışını duyduk şimdi 8+1 oldum gözükecek Allah’ın izniyle inşallah içini yüreğini ferah tut 🤗