Kuskoysunlaryoluna Merhabalar. Pazartesi günü kan testi yaptırdım 439 ile hamile olduğum öğrendim. Gecikmenin 2. Günüydü. Çarşamba günü aynı saatte kan verdim yani 2 gün sonra Beta 1645 çıkmış. Doktor 800lerde beklediğini söylemişti. Bunu yaşayan oldu mu?
iki_tospik_annesii Kuskoysunlaryoluna Normal bence cnm benimde adetime 3 gün geçmişti kan değerim 1314 çıkmıştı Saglıkla gelsin inşallah 🙏🌸
Eteby Kuskoysunlaryoluna normal ama fazla artış olduğunda çoğul gebelik oluyordu yanlış hatirlamiyorsam
Dilarakr Kuskoysunlaryoluna bende çogul gebelik diye biliyorum doktorunda ona şaşırmıştır bende basta verdim pazartesi 55 carsamba 257 cuma 576 cıktı sanırım seninki yüksek çıkmış ikiz olabilir
iki_tospik_annesii Kuskoysunlaryoluna Evet cnm 🌸 hatta fazla yükselirse çogul gebelikten şüpheleniyorlar ☺️ Rabbim gönlüne göre versin inşallah 🙏🌺
minisinannesi07 Eteby benimde önce az yükseldi sağlıksız dendi sonra birden dört beş kat çıktı filan. Bende o zaman sordum acaba ikiz filan mı diye Prof. Dr’du bakan ve hcg değeri çoğul yada tek gebelikte bir kıstas değildi demişti. Sanırım bi bağlantı yok yani hcg ile çoğul olması arasında
Kuskoysunlaryoluna Dilarakr doktora henüz görünmedim kendim baktım e nabızdan ama kan verirken bunun sonucu 800 civarı çıkarsa iyi demişti doktor bana onun da iki katı çıktı şaşkınım. İkiz gebelikse daha bi şaşıracağım. Hayırlısı 🌸
Deletedmom_7 Kuskoysunlaryoluna normal canım. Benim 10 bine kadar fırladı doktor ikizden bile şüphelenmisti ama olmadı 😅 Sağlıkla gelsin❤️
Deletedmom_7 Kuskoysunlaryoluna evet hatta doktorum kesin ikiz diyordu. Doktorumun da ikizleri olduğundan yanılmaz diyordum 5. Haftada 10.000 olmuştu sonradan dört günde 13.000 fırladı. Sonrasında bebeği görmeye gittik ama Allahın gücüne gitmesin isteyene versin ben ikiz istemiyordum. Herhalde Rabbim de gönlüme göre verdi tek gebelikmis. Ama bazen şaşırıyorum nasıl öyle fırladı diye 😂
Annesininportakali53 Kuskoysunlaryoluna normal canım adetime 4 gün kala 1979 ile öğrendim 5 haftalikken değerim 15.000 çıktı Acaba ikizmi bile dedi doktor😄
siriniko2511 Önemli olan artması canım maşallah ne güzel de artmış😊 bana da ilk başta çoğul olabilir dedi tanıdığımız bir doktor ama bir tek bebişim var😊
Aslan02 Kuskoysunlaryoluna hayırlı olsun❤️ Benimde bu sekilde yükseldi 5 kat şeklinde ama tek bebişim var ☺️☺️
Kuskoysunlaryoluna Mylifebebis tanık olduğunuz bi durum var mı benzeri acaba, bazıları da normal dedi