Dilara9406 aslında ben çok fazla pimpirikli insanım okadar korkuyordum ki istemiyordum eşim çok fazla istedi çocuk doktoruna çocuk cerrahisinde falan danıştım kimse olumsuz birşey söylemeyince gittik ilk pipisine uyusturmak için iğne yaptı ozmn çok az ağladı sonra keserken bile ağlamadi gülüyordu sünnet bitince doktor 10 DKK içinde ağrı kesici fitil ver dedi çünkü 20 DKK sonra iğne etkisi geçer çok fazla ağrı hisseder dedi fitil verdim birde bitane krem birde antibiyotik merhem verdi bezini takabilirsin bargak koymama gerek yok kendi ıdrarıyla iyileşir dedi eve geldim merhemlerini sırayla sürdüm bezinide aynı hergun nasılsa öyle takmaya devam ettim he birde üç gün sonra ılık suya oturt demişti bitane pipi ucunde ip vardı o üç gün sonra düşer dedi doktorun dediklerini yaptım tam iki üç güne iyileşti ama pipisi normal yarasiz görüntüsü 6 günde oldu garçekten çok rahat geçirdi şuan 4 yaşında bakıyorum iyikide yaptırmışim diyorum yoksa çok fazla sıkıntı yaşardim zaten çok fazla korkak biriyim. Çok karışık anlattiysam kusura bakma canım