kahvesever__ çok geçmiş olsun, bebeğinizin neden böbreği yok? Detaylı ultrasonda sıkıntı mı çıkmıştı? Arkadaşımın detaylıda sıkıntı çıktı bebeğin soy böbreğinde 4 tane kist varmış . Doğduktan sonra iyi huyluysa böbreği almayacaklarmış , kötü huyluysa alacaklarmış. Sizde nasıl tespit edildi?