Kızlar benim de regl tarihim 11 nisandi. 11-12 Nisa’nda pembe lekelenme yaşadım dün kahverengiye döndü sonra kırmızı kanama oluştu ama sadece tuvalete gidince geliyor bir ped bile dolmadı dünden beri. Akşam karın agrisi şikayetiyle acile gittim apandisit mi acaba diye kan almışlardı doktor beta da bakmış 3,52 cikmis. Geçen aylarda da 4,86 çıkmıştı betam burda herkeste hep sıfır çıkıyor benim neden regl olduğum halde sıfırlanmıyor tedavi görüyorum acaba ilaçlardan mi ki