Prenseslerimm_3 Gizemsenol 37. Haftamda 2440 gr doğum yaptım çok da sağlıklı kızım şimdi 27 günlüğüz çok hızlı topluyor küçük doğan
burcinvrl6006 Gizemsenol ben 37 haftalıkken gittiğimde 2400dü canım kilosu bugün 37+4 haftalığım bu hafta sonu kontrole gidicez yani benim ki de minnoş bir bebek ve doktorm normal diyo 2700-2800 belki olmuştur yani inşallah olmuştur 🙏
kokulutaslar89 Gizemsenol inş 🙏 bebeğime giden damarlarda direnç var yeteri kadar besin gitmiyormuş kan sulandırıcı kullanıyorum inş sağlıkla kavuşuruz hepimiz