Semanurelkun Bebekisi 😂😂😂 Bizimdi yarın kontrolümüz var. Geçen hafta doktorumuz 1 hafta daha bekleriz müdahale etmicem dedi tabi hanımefendi içerde sağlıklıysa 😮💨 ne var sanki kendiliğinde usulca doğsa
Bebekisi Semanurelkun Yok be bizimkilerin kendiliğinden doğacağı yok hiç bize çekmemişler nazlı bu hanımlar 😅
Semanurelkun Muskulpesent Bana teselli oluyorsunuz şuan😭😂 sanki doğuramayan tek benmişim gibi hissediyordum
Muskulpesent Ben de bu durumu yaşayan tek benim sanıyodum iyi oldu gerçekten 😂 eşim bı çocugu doğuramadın diyor, bebekleriniz kız mı erkek mııı isim ne koyacaksınız💜💜
Semanurelkun Muskulpesent doğurmak iki kişilik bence içimizdekiler gelmek istemeyince napalım😂😂 Kızçemiz olacak Allahım izin verirse 🥰 İlay…
Filizsaracc Semanurelkun ben İngiltere’deyim burda 42 ye kadar bekletiyolarmış bende 1 buçuk ay önce geldim buraya
Asude_07 Son 10 gün ama hiç belirti yok bebek kanala bile inmedi salı günü 39+2 de bakıp karar veririz dedi doktor