Dadaliya bence doktorunuzda bir problem var. Bunları tek tek kendisine sorun ya da doktorunuzu değiştirin bence. Folik asit ilk 12 hafta düzenli kullanılmalı çünkü. Bebeğim omurga ve zihin gelişimi açısından çok önemli. Ayrıca siz eczacınıza söyleseniz o da verir. Kadın doğumcuyu şart değil, aile hekimine bile gitseniz sağlık ocağına ilk folik öneriyor.