Dadaliya bulantılarım oluyordu sabah akşam prilam dr içiyorum doktorum önerdi. Bulantılarım kesildi, uyku yapıyor biraz ama memnunum yani. İştahım eskisi kadar yok, bundan da şikayetçi değilim. İlk trimesterde normal zaten, çift canlıyım her şeyi yiyeyim hurafelerine karşıyım. Karın kasık ağrım oluyor özellikle geceleri, adet ağrısı gibi. Benim adetlerim hep çok ağrılı geçerdi, aynı öyle ağrılarım oluyor. Doktorum normal olduğunu söyledi, bebeğin yerleşiyor rahmin büyüyor o kasılmalar ondan dedi. Cinsel ilişkiye de giriyoruz eşimle, her şey çok güzel çok şükür. Memelerim çok büyüdü tek sıkıntım o😂 O kadar ağrıyor ve acıyor ki. Yağ krem vs sürüyorum biraz daha iyi geliyor meme ağrısına. Böyle geçiyor yani.