catidaki_kedi babysmommmm şimdi yapıyorum nane limonu. İnşallah rahat bi uyku verir saol canım inşallah faydasını görürüm 🌸
catidaki_kedi Seda_96 doktor bişey olmaz dedi ama idrar kaçırınca korku sardı. Baktım baya netten bi zararı olmaz yazıyo her yerde inşallah çabucak atlatırız çok geçmiş olsun 🌸
catidaki_kedi Seda_96 fitil hangi fitil canım doktoruma yazdım şimdi de. İstiyim de yaZsın bana da fitil
Kezosss catidaki_kedi her doktor başka bir şey diyor o yüzden sen kendi kendinin doktoru ol canım bazen kötüyü biz çağırıyoruz iyi düşün Kİ iyi olsun rabbim sağlıkla bebeğine kavuşmanı nasip etsin. Ama şurup iyi geliyor bence kullan
catidaki_kedi Seda_96 16. Haftaya kadar kullandım onu 17 de bırakmıştık. Ama bişey söylemedi şunu veya bunu kullan diye kbb a görün bi dedi sadece. İnşallah gerekmez canımm