Kızlar 4 gündür gece gündüz bitmeyen öksürüğüm var.öksürdükçe karnıma Kramplar giriyor,hamlamış gbi karnımın etrafı ağrıyor doktor sadece antibiyotik verdi ama gram faydası yok. N’olur fikir verin napıcam ben ne uyku kaldı ne bişey 23 haftalık hamileyim