Kestanegulsah 9 haftalığım benim de çok bulantım oluyordu yemek yiyemiyordum resmen, doktorum bulantım daha çok sabahları olduğu için akşam yatmadan 2 tane içmemi önerdi o şekilde kullanıyorum çok iyi geldi şükür yemek konusunda da sıkıntı çekmiyorum 🤲🏼