rumyy54 Merhaba kizlar ben de 2 kez asilama 1 kez tup bebek yaptırdım ama malesef sonuç negatifti sonra ari sütü ve polen kullanmaya basladim tavsiye uzerine zaten normal hayatimizda da kullanmamiz gerek cok faydali kullanmaya basladiktan 1,5 aysonra hamile kaldim komsuma da tavsiye etmistim o da hamile kaldi siz de arastirin ve hergun duzenli olarak kullanin eşiniz de kullansin rabbim en hayirli zamanda nasip etsin inşallah