Arkadaşlar merhaba çok moralsizim yazmak istedim 1 düşük yaşadım ve 1senedir hamile kalamıyorum MR sonuçlarım temiz tahlillerim temiz sorun yok ama doktor doktor gezmek çare olurmu varmı böyle olanlar biliyorum erken ama eşim ve ben çok istiyoruz ne yapalım stresten uzak kaldıkça zaman aktı da gitti😔 Allah isteyen herkese versin hamilelerede sağlıkla kucağına almayı nasip etsin inşallah