NobleMom geç döllenme olduğu için kana geç yansıdı. Adetime 2 gün vardı vajinal enfeksiyon sebebiyle gitmiştim arada doktorum gebelik testi de istemiş negatif çıkmıştı. Dedim bu ay da olmadı herhalde kestim ümidi. Ama bir türlü de adet olmadım. 8 gün geçti olacak gibi değil dedim bir evde test yapayım kaset test yaptım o kadar net çıktı ki silik de değildi çizgilerin ikisi aynı çıktı. 13. Gün de gittim doktora hem kese hem kalp atışını duydum ❤️. Halbuki adetten 2 gün önce negatifti..
Beta bebek tutunmaya başlayınca kanda artıyor. Yerleşme tamamlandıktan sonra. O yüzden Adet öncesi yapılan testler hatalı sonuç verebiliyor.
İlişkiye gelirsek benim eşimle hep düzenli bir birlikteliğim var.. Ama diyorum ya kesin sonuç için en iyisi adet gecikmesinin beklemek