sekerpare3 canım benim doktorum önce ikili, sonra üçlü test yaptı ikisinde de risk görülmedigi için dörtlü teste gerek duymadı. Her zaman doktorun daha iyisini bilir ve yapar. 6 haftaya kadar gelmeme gerek yok dediyse eğer demek ki her şey yolunda 😇imkanın varsa 3 hafta sonra yine gidebilirsin tabiki ama doktorun 6 hafta dediği için 6 haftaya kadar gitmesen hiçbir problem olmaz Allah’ın izniyle.