Hellobabyyyyy Bende de kabızlık yaptı doktorum prebiyotik ve lavman vermek zorunda kaldı 4 5 gün kullanmadım daha sonra tekrar doktora gittiğimde kan ilacı multivitaminlerden daha önemli alman gerekiyor dedi ve bitkisel özel bir ilaç verdi. Doğuma çok az kaldığı için gerek var mı diye sormuştum doğumdan sonra 3 ay daha kullanman gerekiyor dedi. Kesinlikle doktora danışmadan ilaç bırakılmamalı, biz kulaktan dolma bir yerlerden duyma okuma, başka insanların tecrübeleriyle hareket edebiliriz anca o da her insanın bünyesi aynı olmadığı için doğru olmaz. En iyisini bu işin okulunu okuyan uzmanlığını yapan insanlar bilir ki bizim gibi kaç tane hasta görüp tecrübeleniyorlar. Şimdiden çok geçmiş olsun Allah şifa versin 🤲🏻