Hellobabyyyyy içmek zorundasınız açıkçası..bende de kabızlık şişkinlik yapıyor hatta hemoroidlerim var ama ona rağmen düzenli içiyorum..mecburuz..yoksa ilerleyen haftalarda nefes darlığı, çarpıntı, halsizlik, doğumda da kansızlığa bağlı sıkıntılarla uğraşırsınız..ben önce ferro sanol alıyordum o daha çok kabızlık yapmıştı şimdi tardyferona geçtim..o iyi geldi..bi de her gün bi tane magnezyum içiyorum..magnezyum normalde ishal yapar..Demir ilacının kabızlık etkisini onunla dengeliyorum