Yagmr05 [bilinmeyen] bana doktorum 28 de 32 de 37 ve 40da görüşelim artık dedi :) onun haricinde belli bi haftadan sonra zaten nst takipi olcak
Harunnisa mac o zaman cagirmasi lazim benim ozeldeki doktorum her zaman kagot yazar su tarihte gel diye unutmiyayim diyede kagida yazar yani bilemedimki
rileyss [bilinmeyen] 27. haftadan itibaren 2 haftada bir gidiyorum, 33ten itibaren her hafta gidecegim