Edabykl bende öyle hissediyordum o haftalarda, hamilelikten sıkılmıştım bunalmıştım hiç bir belirti yok his yok var mı yok mu istiyor muyum istemiyor muyum böyle bomboş saçma haldeydim ne zaman hareketlerini hissettim… dedim ki sanki hayatım boyunca bu anı bekliyormuşum onun için yaşayacağım onu. İçin uyanacağım onun için yiyeceğim, anneymişim meğer