Bsrayldrm35 Hamilelikte çilek yediniz mi herkes birşey söylüyor yok çocukta leke olurmuş çilek yenmez gibi bilgisi olan var mı biliyorum batıl inanç ama ister istemez acaba mı diyorum 🤔
Aslii_rc Bsrayldrm35 merhaba güzel anne adayı. Bunlar hep batıl inançlar ☺️ O bebişleri gönderen de Allah yaratan da lekeli doğacaksa doğar bir gıdanın yüzünden değil lekesiz doğacaksa lekesiz doğar bir gıdayı yemediniz diye lekesiz doğmaz bir gıdayı yediniz diye lekeli doğacak değil. 🤲🏻❤️ Allah sağlıkla kavuşmayı nasip etsin tüm bekleyenlere 🌸🌸
Bayancorek Bsrayldrm35 Yiyorum aylardır. Sadece annemler yıkadı verdi ben çatalla yedim, yüzüne sürme dediler, ama 2 3 sefer öyle yaptım yanlarında sonra saldım çatalla tadı çıkmıyor zaten. İnanmıyorum öyle şeylere. 😂🤷🏼♀️
Cokomik Yiyorum ben bisey olmaz ya ne yiycez o zaman biz onu yeme bunu yeme bosverrr tadini cikara cikara yeee sifa olsun
Rmzy-01 puskulinthehouse evet yeni doğan alma zaten ilk 6 ay anne sütü tek emicek üstü kirlenmez okadar terleyecegi için zıbın tarzı şeyler alsanız daha mantıklı olur benim bebegim evde olunca hep zibinliydik cunku adana da oturutoruz sıcak 😇 bi gezmeye giderken giydirirdim oda rahat şeylerle takımlarla prensesafra1_ puskulinthehouse
Rmzy-01 prensesafra1_ maşallah bende kız bekliyorum 33 haftalık olduk bende yiyorum valla inşallah benimde çilek gibi kızım olur darısı bize🤲😂😂
Nskyhn Bsrayldrm35 yenir ve yiyorum 💚 Hatta bugün kilosu biraz düşmüş o yüzden hamisler bol bol yiyeliiiiimmmm💚
Kubrailkan Yedikten sonra elini yıkamadan biryerine dokunma derler bizde 😅😅 yememek şeklinde değil de bizim batıl inançta bu şekil işte 😅😅🙊😬
dnz_dnz Bsrayldrm35 daha bugün yedim hatta aklıma bile gelmedi. Hiç inanmam böyle şeylere. Tek sorun pahalı olması bence 😄
121 Bsrayldrm35 Leke falan bilmem de ben biraz fazla yedim kum oldu bende 🥺 Çok şükür bol su içerek atlattım napayım canım çok çekmişti
dnz_dnz 121 aa o kadar etkili oluyor mu. Çok geçmiş olsun. Ben çileği karbonatlı suda biraz bekletiyorum baya bir şeyler çıkıyor. Tuz ya da sirke de olabilir gerçi
121 dnz_dnz Ben fazla aşırı tükettim gerçekten çünkü normalde de çok seviyorum, doktor da yasakladı en son. Şimdi rahatım çok şükür kumu dökerken de baya bir yanma yaşadım. Doğumdan hemen sonra yine çilek yemeye başlayacağım 😊
Gny18 Bsrayldrm35 kiz sen millete ne bakiyorsun yok cilek yenmez yok ciger yenmez agzi olan konusuyor da. Yiceksin tabi hamilesin senin de bebişin de vitamine ihtiyaci var afiyet şifa olsun.
Deletedmom_110 Bsrayldrm35 yenir canım yenir ben çok sevdiğim bir meyve olduğu için bol bol yiyorum.yok ciğer yeme çilek yeme gibi batıl inançlara inanmayın artık
Htcnal Deletedmom_110 Ciger de mi yemiyorduk😅😅 Benden nasil bir sey cikacak cok merak ettim.Ne yenilmiyorsa yemişiz😅😅
AliSilan Bsrayldrm35 tabiki de yenilir mevsimi olan çileği yiyin hormonsuzsa hatta içinde iyot var bebeğinizin zeka gelişimi içinde iyi.
Hazal_kubra12 Bsrayldrm35 valla banada ilk gebeligimde öyle dediler bnde merk ettim yedin bide koluma sürdüm ama kızımda hiç bisey çıkmadı bu üçüncü gebeligim 2 gündür 2 kilo çilek yedm