Hacerrrcakmak Beklenen Adetim 16 Nisan az önce erken gebelik testi yaptım ikinci çizgi silik fotoğraf nasıl yüklenir bilgisi olan yardım edebilir mi ? Çok heyecanlıyım 🤭
Mrv_77_77 Hacerrrcakmak gözün aydın canım inşallah hayırlısıyla kucağına da alırsın bebeğini sağlıklı hayırlı evlat olsun
Seymacoban Google den resim yükle yaz canım ilk bağlantıya tikla orda resim yükle altında link çıkıyor o linki kopyalayıp buraya yapıştırıp paylasacaksin umarım anlatabilmisimdir😍
mnrgnc Hacerrrcakmak benimde aynı bu şekilde çıkmıştı şuan 27 haftalık hayırlı olsun inşallah sağlıkla kucağınıza alırsınız 🌸🥰 Allah isteyen herkese nasip etsin inşallah 🤲🏻
Hacerrrcakmak aycabelgin0 çok teşekkür ederim inşaallah en kısa vakitte bu güzel anı sende yaşarsın 🌼🌸
Hacerrrcakmak mnrgnc arada kalmış yanıtlamamısım kusuruma bakmayın çok teşekkür ederim 🌸 amin inşaallah 🙏 aynen isteyen herkese nasip etsin rabbim
Meleknkkk Hacerrrcakmak aayyy gözün aydın hayırlı olsun canım çok yeni bi gebelik 🥰 Rabbim tamamına erdirsin inşallah 🤭🤲
Meltemondessss Hacerrrcakmak GözinAydın canım hayırlısı olsun inşallah çok sevindim Bir belirtin var mıydi yaptığında
Hacerrrcakmak Meltemondessss evet göğüs ağrım hassasiyet beyaz peynir gibi değişik bı akıntı ve sağ kasık batması yoğundu. İnşaallah herkese nasip olur 🍀🙏
Hacerrrcakmak Asyarslan60 yaaa sorma heycan yaptım test gelince dayanamadım yaptım daha adete 3 gün var 😀