Dün benimde kontrol vardı her ölçümü normal ama sadece karın çevresi 2 hafta geri dedi doktorum.bugun 35+0 olduk kilosu dün 2150 gramdı protein ağırlıklı beslenmemi söyledi. Birde artık her hafta kontrole çağırdı sıkı takip edeceğiz dedi.endiselendim açıkçası daha çok küçükler ☹️