Bebeğin şuan 38 hafta +2gunluk ve kilosu 2 kg otuz haftadan beridir bebegim 32 34 hastayla uyumlu gidiyor doktorum beni diyarbakira sevk etti 13 gün boyunca doktorlara gidip geldim devlete ozellere kontrol altında çok gidip geldim herkez bir an önce doğum önerdi devlet normalden yanaydı özellerde sezeryanda yanaydı çünkü normal doğurursan bebegin beyin kanamasi gecirmesi riski yüksekmiş en son bi özele daha gittim bebegim kanlarında hiç bir sıkıntı yok tek sorunumuz bebegim anne karnında bukadar kilo alabiliyormus benim yemedigim şey kalmadı ki halada yiyorum okadar şey tüketmeye rağmen almiyor bebegim şuan bitlisteyim evime döndüm fakat bebegim 2 kg olduğu icin doktorum da risk göze almak istemiyor bebeğin kilo almadan doguma alamam çünkü buranın cihazları yeterli değil diyiyo nstm herzaman iyi cikiyo ciğer gelistiricide yapildi inanın artık doğum olsun da anne sütüyle bebeğime kilo aldırmak istiyorum diyorum ama risk almiyor doktorum doğumda birşeyler yolunda gitmezse diyo korkusu var haftaya salı tekrar gidicem kontrolüm var sancılarımı bekliyorum hayirlisi allah tan olsun insallah diyelim 🤲🤲🤲