Nistik 127383 Bana doktor demedi en son 24 haftalikken gitmiştim bakalim bu sefer ne diycek insallah saglikla gelsinler kuzucuklar. Benim iki gundurde sancim var arada keskin keskin vuruyo insaj tedirgin oluyo açıkcası
127383 Nistik benimki de asagida olduğu icin attigi tekmeleri acıtıyor, yukarda olsa bu kadar zorlamayacak beni
Nistik 127383 Yaa insallah benimkide asagida degildir. Yani ilk gebeligim diye asagida gibi hissediyorum ama bakalim doktor ne diycek 1 hafta sonra