Merhabalar hanımlar 🤗36+1 oldu bebeğim. En son gittiğimde tersti ve doktorum 36 ya kadar bekler sonra sezeryan planlarız dedi. Şu an hâlâ dönmemiş gibi cuma kontrol var dönmemişse ben beklemek istıyorum. Ama korkuyorum da aynı durumda olan var mı ya da sonradan dönen?