Serapcemre sizin idrarda biseh cikmadiysa muhtemelen gebelik tansiyonu. Onu ilacla kontrol altına alabiliyorlar. Ama gebelik zehirlenmesinde ilac etki etmiyor. Yakın takip gerekli. Benim arkadaşım 34. Haftada 19 tansiyonla acil sezeryana girdi gebelik zehirleesinden. 18 dk kesip bebegi çıkardılar ve az kalsın ikisini de kaybediyorla4di. Rabbi kimseye göstermesin her gebelik zehirlenmesinde böyle olacak diye bisey yok sorunsuzca doğrulardan var elbet. Ama tedbir bizden takdir Allah’tan. Insallah tüm hamilelerin sağlıkla vaktinde kavuşur evlatlarına 🤲