ebru2871 36+3 olduk oğluşumla, 33 te sancılarım başladı doğuma normalde 24 günümüz kaldı ama eli kulağında her an doğabilir özlemle beklediğim🧿🙏 doktorum ile ben normal düşünüyoruz ancak Rabbim hangisini nasip ederse artık. Sağlıkla kucağıma alayım cennetteki miniğimin abisini başka bir şey istemiyorum 🙏🙏🙏