ebru2871 Bizim nasipse son 77 artık kızım erken mi gelmek ister yoksa rahatı yerinde geçmi gelmek ister kendisi bilir ben genelin aksine normal doğum düşünüyorum sezeryandan korkuyorum sizler son kaç günü kaldı doğum süreciniz nasıl ilerliyo bebişler nasıl
Hazalkaralar ebru2871 son 28 Allah izin verirse bende normal doğumu çok istiyorum benim beyefendi 34 haftalıkken gelmek istedi durdurduk şimdi 36 haftalık ama bu sefer durmak mı ister yoksa tekrar gelesi mi gelir bilemem 🥲
minik_mucizemmmm ebru2871 bizim şafak 102 ben de size aynen katılıyorum sezeryandan korkuyorum normal olacak Allah nasip ederse Şuanlık bi sıkıntı gözükmüyor ☺️
minik_mucizemmmm Hazalkaralar erken geleceğini nasıl anladınız belirtiler neler benimkide erken gelir diye korkuyorum🤭🤭
Arzum6327 Son 23 bizimki..Daha doğum şeklimiz belli değil ama şuan normal gibi görünüyor.Yüzünü kalçaya doğru dönmesi gerekliymiş normal doğum için.Cuma kontrol var umarım dönmüştür.
Hazalkaralar minik_mucizemmmm ben sancıyla hastaneye gittim sancım vardı ama açılmam, su gelmesi ya da nişan gelmesi yoktu ciğer geliştirici yapıldı. progestanla ve serumlarla gelmesini engelledik 🥰
3oglanannesi ebru2871 87 şafak sezeryan olacak erken doğum riski de var tabi 87 yi bitiririz inşallah
pusatmom35 ebru2871 son adet tarihime göre 40 haftada gelirse son 18 . Hayırlısıyla gelsin inşallah 🥰
Tgcbyrm ebru2871 son 69 🤗 ama hislerim daha erken diyor biraz iri bi bebekmiş erken gelebilir diye tahmin ediyorum 🙈😂
ebru2871 Tgcbyrm Bakalım ne zaman gelmek isteyecek benim ki de erken gelir diye düşünüyorum anasına çektiyse sabırsız olur kızım
Belgiya ebru2871 bizim de 81 gün kaldı Oğlum normal doğumdu şimdi kızıma hamileyim doktorum ters dedi bebeğe ilerleyen haftalarda dönmezse sezeryan dedi ama bende çok korkuyorum sezeryan dan 🥺