deletedmom209 3 cm yi geçtiysen artık doğumu durduramazlar hayırlı doğumlarınız olsun bebeğinizin sağlıcakla dünyaya gelmesi her şeyden önemli , bende berbat bir şekilde Doğum yaptım epidural diye konuştuğumuz halde sen bu sancıya katlanırsın diyerek vermediler ömrümden ömür gitti ama dişimi sıktım sadece bebeğine odaklan Doğumun olsun gerisini de Allah nasıl biliyorsa öyle yapsın doktorlara da güvenmiyorum ben artık