Harunnisa deletedmom209 devlet nornali oneriyor ama psikiyatriyle konussan çözümü olur mu acaba panik yaparsin falan belki deprresyonun vardir bilemedimki ama nornal neden istemiyorsun
Duyguuuu deletedmom209 yaaa doguruyo musun 😥 kiz demedim mi ben sana azcik sık disini diye 😀 hadi bakalım hayirli olsun bir avazda kurtul insallah canım
deletedmom209 Meryem34 kuzum imkan değil imkanımız var ama erken doğum yapacağım için ne olursa olsun araştırma hastanesi bebeğim için daha iyi olacak
ElfAhmt25 deletedmom209 ben 10 saatte anca dogurdum devlet hastanesi kolay kolay sezaryene almiyor bebegin kalp atislari yavaslar suyun biter tehlikeli durum olursa anca aliyorlar
Pelinpelis deletedmom209 anlamadigim sey hem.ihrenc hastane diyorsunuz hemde bebegim icin daha iyi olacak diyorsunuz. Bence sakin olmaya calisin olumlu dusunun sonucta orda kac kisi dogum yapiyor. Bu kadar strese gireceginize ozele gitseydiniz keske.
deletedmom209 YagizAsyaMom kuzum beni doğurtmamaya niyetli bunlar ciğer geliştirici yaptılar bidaha magnezyum serum verdiler oğlanın kafa görünüyor bacakları ayırınca
Cerenora Canım olumlu düşün herkes normal soğurmak için neler yapıyor. Bebeğin sağlıkla doğsun da biz kadınların doğasında var çile çekmek😒
Muhammedamine Eflatuncicek kanunide ölü doğum gerçekleştirdim bende . Ebeler beni bir dövmedi o acımla beni anlamak biryana işkence ettiler bağırıp çağrmalar fln başına gelmemiş heralde gelmesinde İnşallah böyle insanlara denk gelme hakedenler var
Byncdii Canım konu hakkında bir bilgim yok postu görünce girdim umarım bebişini sağ salim hayırlı bir şekilde kucağına alırsın Allahım bir avazda kurtarsın ikinizide inşallah hayırlı haberlerini bekliyoruz Allah yardımcınız olsun canım..
ElfAhmt25 deletedmom209 iyi dusun iyi olsun kendini strese sokma rabbim bir avazda kurtarir ins bnde cok korkuyordum normal dogumdan ama rabbim yardim ediyor
deletedmom6295 deletedmom209 hastalığım var deseniz de bunu teyit etmeden hmm peki deyip sezeryana almazlar🤔 bir fikir veremem ama hakkınızda en hayırlısı neyse o olsun diye dua edebilrim☺️
deletedmom209 Deletedmom434 kız sancım mancım çıkmıyo inadına yapar gibi kasılmam hiçbişeyim yok sinir oldum ya kafası çıkacak elimle değiyom ama hiçbişeyim yok